Zijn jouw Google Ads campagnes 2022-proof?

Future proof Google Ads campagnes

De jaren 2020 en 2021 waren veel bewogen jaren met betrekking tot Search Engine Advertising. In deze jaren werd namelijk het PPC landschap nog competitiever en nam de concurrentie steeds meer toe op Google Ads.

De kaarten zijn opnieuw geschud en winnende strategieën van vroeger werken veelal niet meer. Om automatisering kan je niet meer heen maar wanneer je alle controle volledig uit handen geeft is vooral Google de grote winnaar.

In een live audit van een uur kunnen wij al snel zien of je campagnes 2022/23 proof zijn. Uiteraard kunnen we daarna een uitgebreidere audit doen om te doen om tot een strategisch verbeterplan te komen.

Na de audit ben weet je op je account voldoet aan de volgende vraagstukken:

Wie voert de audit uit?

De audit wordt uigevoerd door Grow Up Digital oprichter Peter Maas. Peter heeft meer dan 12 jaar  SEA ervaring en heeft de verandering van het speelveld van dichtbij meegemaakt. Hij ademt SEA en is met zijn kennis en ervaring een absolute autoriteit in de markt. 

Een korte greep uit zijn carrière:

Peter Maas

Op welke SEA projecten zijn wij trots?

De jaren 2020 en 2021 waren veel bewogen jaren met betrekking tot Search Engine Advertising. In deze jaren werd namelijk het PPC landschap nog competitiever en nam de concurrentie steeds meer toe op Google Ads.

De kaarten zijn opnieuw geschud en winnende strategieën van vroeger werken veelal niet meer. Om automatisering kan je niet meer heen maar wanneer je alle controle volledig uit handen geeft is vooral Google de grote winnaar.

In een live audit van een uur kunnen wij al snel zien of je campagnes 2022/23 proof zijn. Uiteraard kunnen we daarna een uitgebreidere audit doen om te doen om tot een strategisch verbeterplan te komen.

Geïnteresseerd in een audit?

Vul snel je gegevens in en wij gaan voor je aan de slag!