Zijn jouw Google Ads campagnes future proof?
Future proof Google Ads campagnes
De jaren 2020 en 2021 waren veel bewogen jaren met betrekking tot Search Engine Advertising. In deze jaren werd namelijk het PPC landschap nog competitiever en nam de concurrentie steeds meer toe op Google Ads.
In een live audit van een uur kunnen wij al snel zien of je campagnes 2022/23 proof zijn. Uiteraard kunnen we daarna een uitgebreidere audit doen om te doen om tot een strategisch verbeterplan te komen.
Na de audit ben weet je op je account voldoet aan de volgende vraagstukken:
- Maak je gebruik van dé best practice campagne search structuur van het moment: Hagakure?
- Maken je Google Shopping campagnes gebruik van de optimale balans tussen automatisering (Smart Bidding & Performance Max) en controle?
- Maak je voldoende gebruik van externe databronnen om je campagnes te "voeden" met de juiste triggers?
- Is je account klaar voor het verdwijnen van Third Party Cookies in de grootste browser van Nederland: Google Chrome? Hierdoor verlies je het grootste gedeelte van je remarketinglijsten.
Vraag direct de audit aan:
Wie voert de audit uit?
De audit wordt uigevoerd door Grow Up Digital oprichter Peter Maas. Peter heeft meer dan 12 jaar SEA ervaring en heeft de verandering van het speelveld van dichtbij meegemaakt. Hij ademt SEA en is met zijn kennis en ervaring een absolute autoriteit in de markt.
Een korte greep uit zijn carrière:
- 12+ jaar hands on SEA ervaring aan klant- en bureauzijde
- 5 jaar jurylid van de Dutch Search Awards
- In 2021 juryvoorzitter van de Dutch Search Awards
- 5 jaar lang head of SEA/PPC bij Netprofiler
- 4 jaar lang vaste gastdocent SEA op de Beeckestijn Business School
Peter Maas
Op welke SEA projecten zijn wij trots?
De jaren 2020 en 2021 waren veel bewogen jaren met betrekking tot Search Engine Advertising. In deze jaren werd namelijk het PPC landschap nog competitiever en nam de concurrentie steeds meer toe op Google Ads.
De kaarten zijn opnieuw geschud en winnende strategieën van vroeger werken veelal niet meer. Om automatisering kan je niet meer heen maar wanneer je alle controle volledig uit handen geeft is vooral Google de grote winnaar.
In een live audit van een uur kunnen wij al snel zien of je campagnes 2022/23 proof zijn. Uiteraard kunnen we daarna een uitgebreidere audit doen om te doen om tot een strategisch verbeterplan te komen.


Geïnteresseerd in een audit?
Vul snel je gegevens in en wij gaan voor je aan de slag!