Contentmarketing

Op de lange termijn is contentmarketing dé strategie voor naamsbekendheid en het opbouwen van duurzame relaties met je klanten. Daarnaast kan relevante content ook zorgen voor een stijging in conversie en leads. Maar hoe zorg je dat jouw content aansluit op de fase van de customer journey? Onze specialisten kunnen helpen met het creëren van waardevolle content en het opstellen van een effectieve contentstrategie.

De voordelen van Contentmarketing

Contentmarketing gaat verder dan enkel de inhoud van een website of het behalen van meer views. Het creëren, publiceren en verspreiden van relevante content voor potentiële en huidige klanten draagt bij aan verschillende fases van de customer journey en is een goede basis voor jouw online marketing strategie.

Grow-Up-digital-Icoon-31-3

Verhoogt organisch verkeer en online vindbaarheid (SEO content)

Grow-Up-digital-Icoon-31-3

Verhoogt je merkbekendheid

Grow-Up-digital-Icoon-31-3

Meer leads en conversies

Grow-Up-digital-Icoon-31-3

Stimuleert klantenbinding en loyaliteit

Grow-Up-digital-Icoon-31-3

Duurzame investering

Contentmarketing is de klant begrijpen

Bij contentmarketing staat jouw doelgroep centraal. De content die jij plaatst moet niet alleen aantrekkelijk zijn voor de bezoeker, het moet ook relevant zijn. Het moet de bezoeker in een bepaalde behoefte voorzien en antwoord geven op al hun vragen. Slaag jij erin om relevante content te plaatsen voor de bezoeker? Dan zal Google of Bing jouw website als meer relevant zien en hoger plaatsen in de zoekmachine. Contentmarketing is daarom vandaag de dag onlosmakelijk verbonden met SEO voor een goede online vindbaarheid.

Consistent relevante content plaatsen in elke fase van de customer journey

Wanneer jij de behoefte van de bezoeker weet te bevredigen en hierin consistent bent, groei je uit tot een autoriteit in je vakgebied. Het is daarbij van belang dat de content aansluit op de fase van de customer journey waarin de bezoeker zich bevindt. Dit zorgt naast langdurige klantrelaties ook voor een stijging in conversie en leads.

Onze Contentmarketing diensten

Copywriting

Aantrekkelijke en relevante teksten kunnen de aandacht van de lezer trekken en vasthouden. Daarbij draagt het creëren van de juiste content voor jouw doelgroep bij aan meer conversies en langdurige klantrelaties.

Contentstrategie

Bij een contentstrategie wordt er  strategisch nagedacht en vastgesteld welke content in welke fase van de customer journey noodzakelijk is. Het creëert een overzicht voor de lange termijn en kan bijdragen aan een verhoging van je leads en conversies.

Contentcreatie

Relevante en kwalitatieve content is cruciaal om je te kunnen onderscheiden van de concurrent. Daarbij dient je content precies afgestemd te zijn op de wensen en behoeftes van je doelgroep. Wij helpen je graag bij het creëren van deze content, zowel visueel als tekstueel.

SEO content

Sterke, overtuigende SEO-teksten zijn een absolute voorwaarde voor organische vindbaarheid. Daarnaast kan het leiden tot meer relevant websiteverkeer en conversies.

Aan de slag met contentmarketing?

Wij zijn Grow Up Digital, een full service online marketing bureau gevestigd in Amsterdam. We hebben alle kennis in huis om jouw website beter vindbaar te maken. Ook zijn we gecertificeerd Google Partner en Microsoft Partner.

Onze contentmarketing specialisten

Interesse of vragen? Neem contact op!

Bekijk onze andere diensten

Grow-Up-digital-Icoon-32-1
Met Search Engine Advertising boek je direct resultaat. Door het maken van sterke campagnes en het kiezen van het juiste budget zorgen wij ervoor dat jouw website hoger komt te staan in zoekmachines, zoals Google of Bing.
Grow-Up-digital-Icoon-44-1

Met Search Engine Optimization is jouw organisatie beter vindbaar in zoekmachines en trek je relevante bezoekers naar je website. Het is een duurzame strategie die om de juiste kennis en expertise vraagt.

Grow-Up-digital-Icoon-42-1

Het bereik van social media platforms is erg groot en de advertentiemogelijkheden veranderen continu. Gericht adverteren op de doelgroep kan daarom een uitdaging zijn voor veel bedrijven.