Wat ga je doen?
Je bent als specialist de vraagbaak voor klanten en collega’s als het om SEO vraagstukken gaat. Een greep uit de werkzaamheden wat je gaat doen:
- Je voert een technische SEO audit uit
- Je doet keywordonderzoek
- Je ontwikkelt een content roadmap o.b.v jouw keywordonderzoek
- Je adviseert in de beste URL structuur uit
- Je begeleidt het linkbuilding traject met externe partner(s)
- Je begeleidt klanten bij een website migratie
Waar kun je op rekenen?
Je komt te werken bij een van de snelst groeiende online marketing bureaus van Nederland, in een modern en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam. Je wordt verantwoordelijk voor de organische zoekmachine prestaties van o.a. onze e-commerce klanten (zoals Petrol Industries, John Beerens, Anna Servies, CMSnl), B2B/lead gen klanten (zoals Aquacell, Ziekenhuisplanners) en non profit klanten (zoals Stichting AAP, Nederlands Philharmonisch Orkest).
Omdat we zo snel groeien zijn er tal van doorgroeimogelijkheden. Groei staat sowieso bij ons centraal. Niet alleen focussen we op de groei van onze klanten en het bedrijf, maar op de eerste plaats zeker ook op de persoonlijke groei van onze collega’s.
Verder vinden we het belangrijk om successen te vieren met gezellige borrels en uitjes. Iedere vaste medewerker mag twee weken met workation, dus werken onder een palmboom of in een wereldstad hier ver vandaan is zeker mogelijk!
Wat kun je van ons verwachten?
- Standaard een goed en competitief salaris.
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden: reiskostenvergoeding, een jaarlijks opleidingsbudget, 25 vakantiedagen per jaar en een mooie bonusregeling.
- Volop doorgroeimogelijkheden. Binnen twee jaar tijd zijn we gegroeid van 3 naar 12 collega's. Als wij groeien, groeien collega's mee.
- Nieuw: workation! Als je thuis kunt werken, kan dat ook hoog in de bergen of onder een palmboom op een tropisch eiland. Je kunt dus tot 2 weken per jaar vanuit een locatie naar keuze werken.
- 32 tot 40-urige werkweek, flexibel in te delen.
- Een mooi modern en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam.
- Gezamenlijke lunch, gezellige borrels en uitjes.
Wat verwachten we van jou?
Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring in het SEO vakgebied. Je wordt gelukkig in een dynamische omgeving waar het af en toe ook hectisch kan zijn. Je wilt als SEO specialist bijdragen aan de groei van jouw klanten en je wilt je passie en kennis voor SEO met alle plezier delen met je collega’s.
Als SEO consultant ben je bij ons verantwoordelijk voor zowel de strategie als de uitvoering van een SEO traject. Het begint bij een zoekwoordenonderzoek en die vertaal je weer door naar een slimme (content)strategie. Deze wordt door onze copywriters omgezet naar content die voldoet aan alle huidige SEO eisen en goed aansluit op de doelgroep.
Ervaring met de volgende programma’s is een pré: Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs en Screaming Frog. Daarnaast zien we ervaring met een CMS als WordPress, Magento, Joomla en/of Drupal ook als een enorme meerwaarde! Verder communiceer je professioneel in het Nederlands en Engels.
Ben jij net zo enthousiast als ons over deze functie? Neem dan nu direct contact met ons op en wie weet ben jij onze nieuwe SEO consultant!