De 6 succesfactoren van LinkedIn Advertising

Adverteren via LinkedIn is toch heel duur?

Adverteren in LinkedIn kan complex en duur zijn. De CPM tarieven zijn in verhouding met bijvoorbeeld Facebook en Google flink hoger, maar een goed rendement uit LinkedIn Ads is absoluut haalbaar! 

De meest gemaakte fout bij LinkedIn Ads is dat er niet wordt ingespeeld op de behoefte van de klant. Hierdoor wordt al snel de helft van het mediabudget verspilt aan personen die nooit in de markt zijn voor jouw product of dienst.

 

Wil je geen fouten meer maken met LinkedIn Advertising?

Er zijn nog tal van andere fouten die gemaakt worden bij de opzet, beheer en optimalisatie van LinkedIn campagnes. Voorkom deze fouten in jouw eigen campagnes en verspil geen kostbare marketingeuro’s.

Onze ervaring met 50+ LinkedIn Ads accounts hebben we gebundeld in zes succesfactoren waar perfecte accounts aan moeten voldoen. Een samenvatting van deze succesfactoren kun je lezen in de whitepaper “De 6 succesfactoren van LinkedIn Advertising”. Download de whitepaper nu gratis! 

Ja, ik wil een gratis kopie!

Vul onderstaand formulier in en download de gratis whitepaper “De 6 succesfactoren van LinkedIn Advertising”

Ja ik wil de gratis whitepaper ontvangen en geef Grow Up Digital toestemming mij hier over te benaderen.

Hierom kies je voor ons:

Grow Up Digital laat bedrijven met alle online marketing budgetten groeien in de meest uiteenlopende competitieve branches. Bij Grow Up Digital schakel je altijd met een senior online marketing professional met minimaal 5 jaar ervaring. We maken slim gebruik van automatisering, tooling en kennis die normaal gesproken alleen toegankelijk is voor bedrijven met enorme budgetten.

Bellen, mailen of langskomen: alles kan!