Enkele van onze opdrachtgevers waarvoor we, met veel plezier, groei realiseren
We werken vanuit een growth mindset. Dat betekent dat we altijd op zoek zijn naar nieuwe groeikansen. Natuurlijk hebben we tal van goede ideeën, maar deze ideeën willen we ook testen. Door deze ideeën te gieten in een experiment leren we wat het beste werkt. Als een experiment succesvol is dan kijken we hoe we het kunnen opschalen of automatiseren. Als het experiment niet binnen de business case valt kijken we of we kunnen itereren. Als je elke dag 1% groeit dan resulteert dit uiteindelijk in exponentiele groei. Dit is natuurlijk wat we willen voor al onze opdrachtgevers. We groeien door te leren en we leren door te testen. Aan de hand van onze Growth Hacking scale-up methodiek kunnen we maximale groei realiseren tegen minimale kosten.
We bedenken groeimogelijkheden en ranken deze via de BULLSEYE methode
We gieten het in een experiment en kijken welke investering minimaal nodig is om te leren of het idee werkt
Aan de hand van data kijken we naar de learnings en passen we aan waar nodig
Daar waar de business case kan worden gemaakt schalen we op en automatiseren we het proces
Al overtuigd van onze groeikracht? Neem snel contact op om onze talenten uw bereik te laten vergroten.
We beginnen altijd met een SEO audit die de basis, ofwel nulmeting, vormt van de verdere strategie. De prestaties op het gebied van content, techniek en autoriteit van je website wordt geanalyseerd en een adviesrapport voor opgesteld. Het belangrijkste is dat je website gebruiksvriendelijk moet zijn. Daarom kijken we ook naar de technische prestaties en hoe dit verbeterd kan worden, want ook daar let Google op. Hoe is de laadsnelheid, is het mobielvriendelijk?
Uiteraard kijken we ook naar je doelgroep. Welke woorden tikken ze in zoekmachines? Er moet dan onderscheid gemaakt worden tussen de verschillende zoekwoorden. Zijn ze niet te generiek, hebben ze genoeg zoekvolume en welke gaan waarschijnlijk meer conversies opleveren? Hiervoor hebben we goede professionele tools in huis, zoals Ahrefs en Screaming Frog, om de beste webanalyses te maken en topposities op Google te bereiken.
De customer journey is per product of dienst verschillend. Daarnaast is het adverteren binnen zoekmachines op verschillende momenten binnen het beslissingsproces van de gebruiker relevant. Wij helpen je om een compleet beeld te creëren van je doelgroep en hun customer journey, om zo op het juiste moment de doelgroep te benaderen. Dit kan essentieel zijn in het aankoopproces van de klant en bepaalt uiteindelijk de precieze invulling van jouw SEA-strategie. Bovendien zorgt een combinatie met andere specialismen (zoals SEO of display advertising) ervoor dat je over de hele customer journey zichtbaar bent bij je doelgroep.
Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Vul het formulier in en ik neem contact met jou op. Of bel gerust!